Catch-22
Catch-22 is gebaseerd op de bekroonde roman van Joseph Heller en volgt de avonturen van een Amerikaans luchteskader in Italië in de Tweede Wereldoorlog.
Jonge, Amerikaanse piloten belanden in de oorlog en ontdekken dat bureaucratie dodelijker is dan de vijand.
Yossarian neemt drastische maatregelen om thuis te komen, terwijl Milo de oorlog ziet als een groeisector.
Op een onwerkelijke tocht begint Yossarian te beseffen hoe groots en invloedrijk Milo's zakenimperium is.
Na een gewelddadige tragedie treft Yossarian onbegrijpelijke duisternis aan in Rome en hij komt voor een onmogelijke keuze te staan.
Levend en wel wordt Yossarian gedwarsboomd door een oude tegenstander. Na een verschrikkelijk verlies ondergaat hij een transformatie.