De droom van de jeugd
Het verhaal van de familie Wander wordt verteld vanaf de tumultueuze jaren zestig tot in het heden. Een gewoon gezin met een ongewoon groot geheim, dat als vergif door de verschillende generaties heen sijpelt en haar weerslag heeft op alle gezinsleden.