Chillin Island
Ski Mask speelt muziek voor een trucker en vindt peyote, en Lex praat op paddo's over egodood in een stripclub.
Gunna draait rondjes met de auto, de jongens vinden een koe, drie vrouwen in het wit verschijnen in het bos en de jongens schieten met pijl en boog.
Het is het einde van de wereld. Er is groot tekort aan water en geen hygiëne meer. Alleen Coi Leray en Rosalía kunnen ons nog redden.