Chucky
Als tiener Jake Wheeler een vintage pop koopt op een vlooienmarkt, zal zijn jonge leven nooit meer hetzelfde zijn.
Geef me iets lekkers te eten
Wanneer Chucky het op Jakes rivaal gemunt heeft, moet Jake beslissen of hij de moordpop tegenhoudt of helpt.
Chucky haalt herinneringen op aan zijn eerste moord en moedigt Jake aan een keuze te maken - doden of gedood worden.
Jakes band met Devon wordt sterker als hij samenwerkt met een onverwachte bondgenoot om Chucky te slim af te zijn.
De relatie tussen Jake en Devon vordert. Vijanden - en bondgenoten - uit Chucky's verleden komen opdagen.
Jake en zijn vrienden zetten een riskante val voor Chucky, die ernstige gevolgen kan hebben als hun plan verkeerd uitpakt.