Clipped
A Blessing and a Curse
Terwijl het team teleurstelt in de openingswedstrijd van de play-offs tegen de Warriors, traint Doc ze in hoe ze zich tijdens het spel kunnen afsluiten voor afleidingen. Terwijl Donald en Shelly hechter worden door middel van een massage en een grootscheepse rechtszaak, dreigt V. een schokkende video openbaar te maken. V. en Shelly huren advocaten in.
De opname belandt bij TMZ, net op tijd om de zwaarbevochten vooruitgang van de Clippers en Donalds 80e verjaardag te verstoren. V. reageert op het schandaal met een opmerkelijke kledingstijl.
V. probeert uitleg te geven aan Barbara Walters. Doc ontdekt dat hij het werk van iedereen doet. De Sterlings krijgen te maken met de gevolgen.