Codename: Annika
Undercover onder het pseudoniem Annika Stormare stort de Finse rechercheur Emma Haka zich op de corrupte kunstwereld van Stockholm.
Impasto
Emma verdiept haar undercoverrol in Stockholm; Sampo wacht Emma op met een cruciale vraag.
Het risico dat Emma neemt wekt de argwaan van Rasmus; Raimo waarschuwt haar zichzelf niet te verliezen.
Béatrice test Emma's vaardigheden. Emma gaat op zoek naar antwoorden op vragen over Annika's verleden.
Emma keert terug naar Finland om haar verleden onder ogen te zien; een nieuwe aanwijzing brengt Emma dichter bij Blanko.