Comtradicao
De veelgeprezen chef-kok Henrique Sá Pessoa verfijnt de traditionele Portugese keuken tijdens een reis naar de roots van de Portugese gastronomie en bekijkt oude recepten opnieuw om traditioneel comfortvoedsel naar het heden te brengen.