Dongsoo leidt een eenzaam leven, en is voornamelijk bezig met het uploaden van muziek op internet. Zijn leventje wordt bruut verstoord als hij ontvoerd wordt door een orgaanhandelaar, die een van zijn ogen verwijdert. Al snel ziet Dongsoo hetzelfde als de persoon die zijn oog heeft gekregen. Door deze connectie komt hij erachter dat de nieuwe eigenaar van zijn oog een beruchte seriemoordenaar is. Hij gaat achter hem aan om zijn oog terug te krijgen.