Culte
Parijs, 2001. De tv-zender M6 lanceert voor het eerst een reality-serie, geïnspireerd op Big Brother. Isabelle, Raphaël en Karim hebben nog geen vier maanden om Loft Story voor te bereiden - een enorme uitdaging voor deze jonge producenten, allemaal onder de 35. Als pioniers in het wereldje van de 'reality-tv' moeten ze alles zelf uitvinden. Culte is fictie gebaseerd op een waargebeurd verhaal.