Dames caballero's
Na een verwoestende scheiding van hun moeder, Mike toma en hun compartido bevinden zich midden op een brug... om met hun leven te kunnen leven. Als je snel oplet en al je vrienden op de hoogte stelt, zal je dirigent Seth je ervan weerhouden. Als er nog meer mensen zijn die met Seth aan de slag gaan en zich in een nieuw levensavontuur begeven.
De bende is nu allemaal samen, maar Seth moet enkele basisregels vaststellen. Kat krijgt een optreden en de jongens doen de was.
Oh man, wat gaat Maddy doen? Pablo wordt een beetje te veel, en het lijkt erop dat ze iets moet veranderen. Sam is er helemaal voor.