Evil Lives Here
Wanneer het tot George en Margaret Keller doordringt dat hun zoon een gruwelijk geheim verbergt, staan ze voor de pijnlijke keuze of ze hun eigen kind moeten aangeven.
She Made Me Do It
Als kind leert Eric van zijn vader dat je je familie moet beschermen. Als zijn vader steeds gewelddadiger wordt, is Eric vastbesloten om zijn moeder en broertje te beschermen.
Wallace denkt dat zijn broer Warren, een zelfbenoemde profeet, zijn gezin verlossing zal brengen. Al snel wordt Wallace echter gedwongen te kiezen tussen zijn gezin en zijn kerk.
Sherry kon nooit opschieten met haar jongere broer Brian, maar ze had niet verwacht dat ze door hem alles zou verliezen. Nu is ze bang dat Brian na 26 jaar zijn plan zal afmaken.
Tiffany wist als kind al dat haar vader kwaadaardig was, maar ze bewaarde zijn geheimen. Toen ze eindelijk aan hem was ontsnapt, ontdekte ze pas hoe gruwelijk zijn daden waren.