De Grimmige Avonturen van Billy en Mandy
Hein wordt aangezien voor een jongetje genaamd Gregory, Billy's moeder keert terug, en Billy en Hein komen tot de verkeerde conclusie dat Mandy een kannibaal is.
Nergal probeert vrienden te winnen met een kermis, Billy en Hein plannen een verrassingsverjaardagsfeest, en Billy en Irwin raken verslaafd aan een videospelletje.
Er groeit iets op Billy's rug, Hein moet uitroeiing door Hoss Delgado zien te voorkomen, en Mandy gaat een weekend weg.