Knotsgekke, over de top comedy rondom de surrealistische lotgevallen van Mordechai en Rigby, twee parkmedewerkers die vrijwel elke dag mot hebben met hun baas-volgens-het-boekje, Benson!
Zet de stoelen nou maar neer
Mordechai en Rigby raken afgeleid tijdens het neerzetten van de stoelen voor een kinderpartijtje en laten een monster los die het hele park terroriseert.
Mordechai en Rigby sluiten een deal met een Koffieboon om hen te helpen wakker te blijven, zodat ze mega veel kunnen overwerken, en zo concertkaartjes kunnen kopen.