De legende van Korra
Een blad in de wind
Na een probleempje tijdens haar training voor luchtsturing, gaat Korra naar de Stuurders-arena om inspiratie op te doen.
Tarrlok vraagt Korra om hem te helpen de stad te bevrijden uit de greep van de Gelijkwaardigen.