De Opkomst van Marvel: Inwijding
Terwijl ze achter de crimineel aanzit die haar beste vriend heeft vermoord, wordt Ghost-Spider per abuis van deze daad beschuldigd door SHIELD en de politie. Ghost-Spider moet nu terwijl ze op de vlucht is haar naam zuiveren en tegen Ms. Marvel en Squirrel Girl vechten.
Terwijl ze achter de crimineel aanzit die haar beste vriend heeft vermoord, wordt Ghost-Spider per abuis hiervan beschuldigd door SHIELD en de politie.
Tomtoms en spinnenwebben
Terwijl Gwen Stacy (Ghost-Spider) de dood van haar vriend probeert te verwerken, is ze ook op zoek naar de dader en probeert ze bij haar vrienden en bandleden de schijn hoog te houden.
Beste vrienden Ms. Marvel en Squirrel Girl combineren hun krachten om een vermoedelijk slechte superheld op te pakken: Ghost-Spider.
Oog in oog met Ghost-Spider ontdekken Squirrel Girl en Ms. Marvel dat er meer aan de hand is met de 'schurk' dan aanvankelijk gedacht.
Ghost-Spider krijgt eindelijk de kans om haar verhaal te doen als ze gepakt wordt door Squirrel Girl en Ms. Marvel, maar is het genoeg om hen ervan te overtuigen dat ze onschuldig is?
De vlucht van Ghost-Spider eindigt eindelijk als SHIELD agenten Patriot en Quake haar pakken, maar alles verandert als haar echte identiteit wordt onthuld.