De Tatta's: De Series
De Tatta's zijn terug, met een Serie! Maar hun geldproblemen zijn nog niet voorbij, dus moeten ze weer flink aan de slag. Roti's flippen, hosselen in de Hollandwijk en een dwaze pakketdienst runnen: welkom in hun nieuwe avontuur vol met komische wendingen.
In deze eerste aflevering van De Tatta's de serie ontdekt Laura tot Eriks schrik de onbetaalde rekeningen. Ze wordt niet boos en stelt voor samen als gezin de problemen aan te pakken. Daan heeft liefdesverdriet omdat Laila hem alleen als vriend ziet, en Jessica vindt steun bij haar vriendinnen na een breuk. Op Eriks werk ontstaan spanningen met een nieuwe collega.
Hosselen
In De Tatta's de serie bereikt de spanning tussen Erik en zijn nieuwe collega een hoogtepunt in de Ali Baba garage. Beauty en Trisha helpen Jessica aan een baantje in de Surinaamse toko van Beauty's broer. Daan leert via zijn vrienden over manifesteren en besluit geld te gaan verdienen op straat.
Erik merkt verbaasd dat zijn collega's bij de Ali Baba garage geen Tikkies gebruiken. Elke keer dat ze eten bestellen, vechten ze om de rekening te betalen. Erik, krap bij kas, profiteert hiervan en geniet tevreden van de gratis maaltijden. Maar niets blijft zoals het was in De Tatta's de serie.
Laura vraagt hulp bij het afleveren van een pakketje. Richard biedt hulp aan, maar schrikt als hij hoort dat het naar de mysterieuze Duitse wijk moet. Hij vraagt zijn vrienden in het Turkse koffiehuis om mee te gaan, maar alleen Volkan durft de uitdaging aan.
In helaas alweer de laatste aflevering van dit seizoen van De Tatta's de serie blijft Laura worstelen met te late betalingen voor haar werk is Erik het zat om blut te zijn en besluit stiekem terug te gaan naar zijn oude werkgever, in de hoop een beter betaalde baan te krijgen.