Dead End: Paranormal Park
Two teens and a talking pug team up to battle demons at a haunted theme park and maybe even save the world from a supernatural apocalypse.
Barney and Norma arrive at a haunted house for a job interview; instead, they encounter a demon king who possesses Barney's pug.
The park's employees head to the beach for some terrifying team-building exercises; Norman's new friends help her face her fears.
Barney, Norma and Pugsley travel to the Demon World to compete in a game show, hoping they can win a prize and cheer up Courtney.
Barney has a huge crush on his coworker, Logs, and he gets nervous around him; Pugsley casts a magic spell to try to help Barney.