Dead Like Me
Wanneer een toiletbril uit het ruimtestation Mir uit de lucht valt en haar doodt, ontdekt de 18-jarige George (Ellen Muth) dat ze een reaper is geworden en zielen moet verzamelen om verder te kunnen.