Dead North
Nadat Christopher Regan uit Upper Peninsula in de Amerikaanse staat Michigan wordt vermist, voert politiechef Laura Frizzo een race tegen de klok om hem te vinden.
In de zaak van de vermiste Christopher Regan maakt politiechef Laura Frizzo jacht op twee verdachten: de minnares van Chris, Kelly Cochran, en haar echtgenoot Jason.
Kelly en Jason Cochran, de twee hoofdverdachten in de verdwijningszaak van Chris Regan, slaan op de vlucht. Een paar maanden later wordt een van hen dood aangetroffen.
Een van de hoofdverdachten in de verdwijningszaak van Chris Regan wordt dood aangetroffen. Politiechef Laura Frizzo is vastbesloten om de moordenaar op te sporen en te arresteren.