Death and Other Details
Interpol neemt de leiding van het onderzoek over. Hierdoor moeten Rufus en Imogene in het geheim onderzoek doen naar de Colliers.
Terwijl de klopjacht op Jules steeds feller wordt, onthult Imogene zijn criminele verleden, en vindt ze een nieuwe getuige.
Viktor Sams maakt steeds meer slachtoffers en Imogene wordt verraden door iemand uit haar naaste omgeving.