Death by Fame
Seksuoloog Amie Hardwick had de schoonheid en het verstand om Hollywood te charmeren, evenals een aantal beroemde vriendjes. Tot het misgaat.
Man of Anarchy
Johnny Lewis heeft alles waarvan een jonge acteur kan dromen. Maar zelfs een plek op de A-lijst van Hollywood kan hem niet behoeden voor de angstaanjagendste rol van zijn leven.
De Amerikaanse zangeres Christina Grimmie werd na haar optreden in 'The Voice' een internationale ster. Maar door een verwarde fan kwam er een tragisch einde aan haar dromen.
Adea Shabani gaat naar Hollywood om haar dromen na te jagen. Wanneer ze opeens wordt vermist, hopen rechercheurs dat ze niet een van de verloren engelen van de stad is geworden.
Beginnend model Catherine Martinez wordt verliefd op een popster en hoopt via hem beroemd te worden. Maar haar droom van Hollywood verandert al snel in een ware nachtmerrie.
Lloyd Avery portretteerde een moordenaar in een bekende Hollywoodfilm. Maar toen de getroebleerde acteur opnieuw in zijn bekendste rol kroop, had dat dodelijke gevolgen.