Jared from Subway: Catching a Monster
Radiojournalist Rochelle Herman poogt Subway-woordvoerder Jared Fogle te ontmaskeren als pedofiel, maar haar onderzoek neemt een duistere wending. Ondertussen veranderen de levens van twee jonge meisjes wanneer ze de Subway Guy tegenkomen.
Het undercoveronderzoek van Rochelle Herman om Jared Fogle, ook bekend als de Subway Guy, te ontmaskeren, verwoest haar leven. Ondertussen zorgt een bizarre en schokkende opeenvolging van gebeurtenissen voor de ondergang van de beroemdheid.