The Curious Case of...
Jackass-ster Bam kampt met verslaving en Lima neemt zijn behandeling over. Online advocaat BJ vecht Lima's motieven aan en er ontstaat een hevige strijd.
The Orphan Impostor
Nick Rossi doet alsof hij dood is, neemt nieuwe identiteiten aan en laat chaos achter op verschillende continenten. Nu, als “Arthur Knight”, onderneemt hij zijn meest gedurfde oplichting tot nu toe.
Profeet Sheryl Ruthven dwingt haar geloofsgemeenschap katten te vereren. Haar volgelingen vervreemden van hun familie en raken financieel in de knel.