Twisted Yoga
Ex-leerlingen van een school voor tantra yoga spreken zich uit over hoe ze op zoek waren naar wellness en community, maar vreesden in een sekte te zijn beland. Ze zochten gerechtigheid voor vermeend misbruik en manipulatie door een zogenaamde goeroe.