Breath of Fire
Deze HBO-documentaire onderzoekt de schokkende geheime geschiedenis van Kundalini yoga en de opkomst van Katie Griggs, een millennial YouTube-astroloog.
De overvloedige levensstijl van Yogi Bhajan leidde tot de weelde waar Guru Jagat in baadt.
Er ontstaat een groeiende beweging online die tot doel heeft om Ra Ma en Guru Jagat in diskrediet te brengen.