Detective Diaries
Rechercheur Byron Stewart van de politie van Arlington is vastbesloten om voor zijn pensioen de raadselachtige dubbele moord op een ouder Vietnamees echtpaar alsnog op te lossen.
Het leven van Austin detective Lisa Morrill verandert voor altijd wanneer het geluk van de loting haar drie brute moordzaken van jonge vrouwen achter elkaar doet landen.