Dexter's Laboratory
Dexter en Dee Dee vechten om het nieuwe hulpje van hun held te worden. / De bende kijkt televisie. / Dexter komt vast te zitten in een videospel.
Babysitter Blues / Valhallens Kamer / Droom Machine
Dexter maakt zichzelf ouder wanneer hij verliefd wordt op de babysitter. / Valhallen verliest zijn favoriete bijl. / Dexter ontwerpt een droommachine.
Dexter is jaloers op zijn nieuwe klasgenoot. / Monkey gaat in discussie met een superintelligente chimpansee. / Dexter vindt een apparaat uit om zichtzelf ouder te maken.