Dora and Friends
Dora gaat naar een nieuwe school in het stadje Playa Verde. Daar maakt ze nieuwe vrienden waarmee ze op avontuur gaat. Ze heeft een app om haar weg te vinden en een magische armband om problemen op te lossen en het leven in de stad leuker te maken.
We redden een piratenschip!
Tijdens het Piratenfestival moeten Dora en haar vrienden een oud schip redden van piraten die de schat willen stelen.
De vrienden en Celia willen dat haar vader, de burgemeester van Baila, dansen weer toestaat.
Dora, Pablo en Naiya zijn door een magische ring gekrompen. Ze moeten de spreuk verbreken om weer normaal te worden.
Dora en Alana brengen een enthousiaste maar nerveuze praatdoos naar de prinses om jurken voor het bal uit te zoeken.
Dora en Pablo moeten het opnemen tegen een gemene tovenaar om de magische hoed van Papi op tijd terug te krijgen.