Doubters to Believers Liverpool FC: Klopp's Era
Halverwege het seizoen 2023/24 verbijstert Jürgen Klopp de fans van Liverpool met de aankondiging van zijn vertrek. Deze serie toont zijn laatste seizoen en negen jaar durend trainerschap en laat zien hoe hij twijfelaars in gelovigen veranderde en de club naar Premier League- en Champions League-glorie leidde.