Doug
Doug krijgt een brief uit Bolivia en iedereen is benieuwd van wie die brief is. Er gaat hier een flink avontuur aan vooraf waarin Doug tijdens sportkamp indruk probeert te maken op Patti en ze erachterkomen van wie de brief komt.