Dublin Narcos
In de jaren 80 en 90 verandert Dublin van een door recessie geteisterde stad in een plek waar de drugshandel welig tiert. Hierdoor wordt het één van de meest welvarende steden van Europa.
In de jaren 80 doet heroïne in het door recessie geteisterde Dublin zijn intrede en dat brengt nieuwe kansen.
The entrepreneurs
Eind jaren 80 komt ecstasy op de markt en dat wordt als snel heel populair in de rave scene van Dublin.
Cocaïne wordt immens populair en de misdaadverslaggever Veronica Guerin wordt door drugsbaronnen doodgeschoten.