Webby is er van overtuigd dat er Honkie-Tonkies onder Duckstad wonen. Kwik is er minder zeker van. Wanneer ze, samen met Lena, afdalen naar een verlaten metrogang waar de boel op instorten dreigt te staan, moeten mevrouw Baktaart, Turbo, Kwek en Kwak te hulp schieten.