Voor het eerst in haar carrière deelt de Dominicaanse reggaeton-superster Natti Natasha de intieme details van haar privéleven, inclusief haar relatie met haar manager, Raphy Pina. Samen loodsen ze ons door haar nieuwe album, het leven in Miami met hun samengestelde gezin, haar dromen van wereldwijde erkenning en als grote verrassing een baby op komst.