This Is Me...Now
This Is Me...Now toont Jennifer Lopez zoals je haar nog nooit hebt gezien. Samen met regisseur Dave Meyers heeft Jennifer een originele film gecreëerd die haar reis naar de ware liefde door haar eigen ogen laat zien.