Evil Twins
De identieke tweelingbroers Caleb en Joshua zijn de oogappels van hun vader, maar de druk om altijd maar de besten te zijn leidt tot gevaarlijke haatgevoelens.
Under My Thumb
Van jongs af aan halen de tweelingbroers Christopher en William Cormier samen kwajongensstreken uit. Maar naarmate ze ouder worden, veranderen hun streken in een dodelijk spel.