Mean Girl Murders
Duik in de donkere kant van vrouwelijke connecties en rivaliteit. Wie zijn de queen bees en de wannabees -- en wie gedijt er bij jaloezie en roddel? Soms leidt deze dynamiek tot schokkende daden van psychologisch en fysiek geweld.