Favourites By
In Favourites By besluit 24Kitchen chef Lange Frans vandaag spaghetti te maken met tomatensaus en gehaktballen volgens een recept dat hij van zijn vader geleerd heeft.
In Favourites By bereidt 24Kitchen chef Hugo Kennis vandaag een met balsamico gelakte eendenborst met gekonfijte kumquat en gebraden kalfswang met champignons en venkelrisotto.
In Favourites By stelt 24Kitchen chef Estée Strooker vandaag een kippenragout samen, pannenkoeken met limoncello, bruine suiker en boter met een pittige rode ijsthee.
In Favourites By maakt 24Kitchen chef Roberta Pagnier vandaag crema di burrata met tomaten, ossobuco alla Milanese met gremolata, en saffraanrisotto en sgroppino met drop.