FBoy Island
Drie meiden die genoeg hebben van sexy leugenaars zoeken jongens met serieuze intenties. Ze gaan naar een eiland met 11 ‘aardige jongens’ die in de liefde geloven en 11 ‘Fboys’ die plezier en geld willen. Kunnen ze achterhalen wie wie is?
De meiden denken dat alle jongens Fboys zijn en vertrouwen niemand meer, en zichzelf nog het minst.
Cards on the Table
De drie godinnen krijgen de ene na de andere verrassing, en één daarvan komt aan als een mokerslag.
De meiden krijgen van elke jongen de ware reden te horen dat hij aan het programma meedoet. Het spel verandert, maar er wordt nog steeds vreemdgegaan.