FBoy Island
Drie vrouwen gaan naar een tropisch eiland en krijgen daar gezelschap van 24 mannen. Twaalf zelfverklaarde 'NiceGuys', die op zoek zijn naar liefde, en twaalf zelfverklaarde 'Fboys', die alleen meedoen om geld te winnen.