FEDS
FBI-agenten vechten tegen de klok om het ontvoerde koppel Larry en Connie Van Ooste te vinden in Illinois.
Prescription for Death
Wanneer FBI-agent Jennifer Turner ontdekt dat artsen opvallend veel dodelijke opiaten voorschrijven, stuit ze op een bende die miljoenen dollars verdient met de handel in de drugs.