Feuds Turned Fatal
In 2021 krijgen postbezorgers Jacquie Shabazz en Tashara Jackson uit Newport News in Virginia ruzie over een vermeende affaire, met fatale gevolgen.
Een drie jaar durende vete tussen twee mannen na een ruzie in Las Vegas om een vrouw loopt fataal af. Decennia later zinnen beide families op wraak.