Finding Andrea
Docuserie over het onderzoek naar de verdwijning van de 37-jarige Andrea Knabel in Louisville, Kentucky. Ze verdween in augustus 2019 terwijl ze naar het huis van haar moeder liep.
Wanneer er eindelijk mensen durven te praten, ontstaat er een nieuwe theorie. De nabestaanden van Andrea hopen dat de nieuwste ontwikkelingen de politie tot actie zullen aansporen.