Wanneer de populaire vlogger Ruby Franke in augustus 2023 wordt gearresteerd wegens kindermisbruik, wordt dit al snel een van de meest spraakmakende verhalen van Amerika. Jarenlang toonde het YouTube-kanaal van de Frankes een gezond en gelukkig gezinsleven, met op het hoogtepunt bijna drie miljoen volgers, maar gelukkige gezinnen zijn zelden wat ze lijken. Toen de eerste barsten zichtbaar werden, wendde de familie zich tot hulpverlener Jodi Hildebrandt voor begeleiding, maar al snel belandden ze in een nachtmerrie. Alleen de Frankes weten wat zich in hun huis heeft afgespeeld. In deze serie zullen Shari en Chad, de twee oudste kinderen van de Frankes, samen met Ruby's echtgenoot Kevin voor het eerst uitgebreid hun verhaal delen voor de camera. Met exclusieve beelden van de Frankes, hun vrienden en buren en met meer dan 1000 uur aan niet eerder vertoonde opnamen van hun YouTube-kanaal, duikt Devil in the Family: The Fall of Ruby Franke diep in het verhaal rondom de zaak Ruby Franke. Deze serie vertelt het verhaal over het familiedrama, over het volwassen worden en over de gevaren van een online leven.
Abundance
Miljoenen abonnees kijken dagelijks naar het YouTubekanaal van Ruby Franke, maar ieder huisje heeft zijn kruisje. Wanneer levenscoach Jodi Hildebrandt hun leven binnenkomt, lijkt ze de juiste oplossingen te hebben voor hun problemen.
De Frankes maken al snel naam binnen de organisatie van levenscoach Jodi, maar alles is niet wat het lijkt wanneer moeder Ruby familieleden verbant uit hun eigen huis.
Terwijl de familie Franke steeds meer geïsoleerd raakt, proberen mensen van buiten uit te vinden wat er aan de hand is. De realiteit is erger dan iedereen zich had kunnen voorstellen.