Ctrl+Alt+Desire
Het aangrijpende verhaal van Grant Amato, die werd veroordeeld wegens de moord op z'n ouders en z'n broer, na een obsessieve relatie met een internet-webcammodel.
Nadat hij jaren volhield onschuldig te zijn, onthult Grant verbluffende details over de moorden.