First Class Chefs: Family Style
First Class Chefs: Family Style is een kookwedstrijd voor de hele familie! Elke week strijden twee familieleden tegen elkaar om een heerlijke en gezonde maaltijd te maken.
Tantalizing Tastebuds Vs Sugar & Spice
Tantalising Tastebuds halen alles uit de kast met hun lievelingsrecept en nemen het op tegen een exotisch gerecht van Sugar & Spice.
Madz & Dadz nemen het op tegen Smart 'n' Spicy. Beiden bereiden prachtige gerechten, maar de tijd speelt een belangrijke rol.
Vader en zoon van The Brownies nemen het op tegen het team van de vegetarische opa en kleindochter, de Gourmet Greens.
Heart & Soul nemen het op tegen Familicious. Twee teams met veel spannende ingrediënten, maar wiens gerecht maakt de meeste indruk?
Smart 'n' Spicy zijn terug, maar dit keer nemen ze het op tegen The Freiburg Foodies en hun gerecht met Duitse invloeden.