Fleeting Lies
Lucía heeft zakelijke problemen, Maite ziet Santi door een andere bril en Basilio zoekt inspiratie voor zijn boek.
Als Olivio achter de waarheid komt, chanteert hij Lucía hiermee. Het gerechtelijk onderzoek naar Santi en Lucía begint.
De relatie van Lucía en Basilio staat onder druk en Santi en Lucía staan in de rechtbank tegenover elkaar.