Forbidden Love
Elmers transitie uit de Amish leidt tot een onsmakelijke verslaving, Laurie heeft moeite om zich tot het Jodendom te bekeren en Ashley probeert de spanningen te verlichten.
Ashley's plan om Mohammed en haar familie bij elkaar te brengen mislukt en de spanningen lopen op als Kris' vader de hoop op Lensa vestigt.
Mohammed confronteert Ashley's zus, Eli en Laurie krijgen ruzie als Laurie haar Davidsster-ketting niet wil dragen en Lensa stormt de kerk uit.
Lindsey en Elmer trekken naar het Amish gebied om zich met zijn familie te verzoenen en Kris' vader pusht Lensa te ver.
Mohammed stelt Ashley voor een ultimatum, de spanningen stijgen op het housewarmingfeestje van Eli en Laurie en Kris staat voor een zware beslissing die haar leven zal veranderen.