Seeking Brother Husband
Polyandere gezinnen navigeren door de ups en downs van hun relaties terwijl ze proberen nieuwe broeders in hun leven te brengen.
Three's a Crowd, but Four ...
Nadat Noble het huis heeft verlaten, proberen Chara, Patrick en Noble hun plek te vinden binnen hun relatie. En Kenya, Carl en Tiger gaan op zoek naar een groter huis.
Kim nodigt Vinson uit voor een feest om te zien hoe hij ermee omgaat als hij haar met andere mannen ziet flirten. Chara wil een kind en moet mogelijk een nieuwe partner zoeken.
De ex van Kenya wil hun relatie nieuw leven inblazen. Chara stelt haar nieuwe vriend Valentino voor aan Patrick en Kim heeft een date met Ryan.
Mike's moeder vraagt zich af waarom Elisa per se andere mannen wil daten. Carl adviseert Kenya om Tigers aanbod te overwegen. Kim nodigt haar familie uit maar wordt teleurgesteld.
Chara heeft groot nieuws voor haar mannen. Mike vraagt Elisa om weer monogaam te worden, Kenya en Tiger geven elkaar het jawoord en Kim en Vinson stappen in het huwelijksbootje.