Friends: The Game Show
Ter ere van het 30-jarige bestaan van de geliefde serie beginnen drie teams van Friends-aholics aan de wedstrijd in de hoop door te gaan naar de grote finale.
The One With the Chest Wax
Nadat een geliefd personage de kennis van de deelnemers over Friends-feestjes op de proef heeft gesteld, nemen de teams het tegen elkaar op in een spelletje "Ugly Naked Guy".