From Scratch
De Spaanse chef Ray Garcia en David proberen Ray's beroemde chicharron taco na te maken. David bezoekt ook het iconische tequilamerk Jose Cuervo om te zien hoe moeilijk het is om die worm in de fles te krijgen.
Chef-kok Gunnar Karl van Dill in Reykjavik daagt David uit om een traditioneel IJslands kabeljauwgerecht te maken met ingrediënten die hij alleen kan krijgen door te duiken in de Noord-Atlantische Zee.
David werkt samen met Michelin-ster chef Christiano Andreini om zijn Sardijnse kustgerechten na te maken. David leert dat duiken naar octopus in open, ruwe wateren geen sinecure is, en moet snel een alternatief vinden.
David Moscow vliegt naar het thuisland van zijn vrouw om kokosnoten, rijst en zeevruchten te oogsten voor een klassieke Filipijnse ceviche. Met de 2019 James Beard genomineerde, Margarita Manzke van Republique.